CASE STUDY

Tiskara Ivan

Nabava energetski i resursno učinkovite proizvodne linije

Pročitajte više informacija o našoj suradnji s poduzetnikom koji se bavi proizvodnjom kartonskih kutija velikog formata.

Problem klijenta

Klijent se bavi proizvodnjom kartonskih kutija velikog formata i u proizvodnji je koristio proizvodnu liniju starosti preko 30 godina. Ova proizvodna linija nije bila energetski i resursno optimizirana, a proizvodnja je bila dugotrajna, što je predstavljalo značajan izazov u održavanju konkurentnosti i kvalitete proizvoda. Želio je uložiti u suvremenu proizvodnu liniju koja će biti energetski i resursno učinkovita, a nije imao sredstva da financira navedeno.

Također, klijentu je trebala podrška u pripremi dokumentacije za nabavu strojeva prema pravilima EU natječaja (nabava za neobveznike javne nabave) te podrška u provedbi nabave.

Naš pristup zadatku

Klijent nam se javio sa željenim ulaganjem, a mi smo za njega pratili opcije bespovratnih sredstava. Ključni preduvjet za prijavu na jednu od opcija bio je da prijavitelj ostvaruje 2% troškova energije u ukupnim prihodima. Ovaj pokazatelj provjeravao se u financijskim izvještajima prethodne godine, ali Klijent ovaj podatak nije imao ispravno naveden u financijskim izvještajima.

Razgovor smo poveli na vrijeme dok su još bile moguće ove konkretne izmjene u financijskim izvještajima. Poslali smo klijentu uputu što od podataka mora biti navedeno i potom je računovodstvo upisalo stvarno stanje u dokumentu.

Nakon što smo dogovorili uvjete suradnje krenuli smo s intenzivnim radom.

Proces pripreme dokumentacije za natječaj trajao je 2 mjeseca, a proces evaluacije od strane nadležnog tijela 3 mjeseca. Tijekom cjelokupnog procesa bili smo desna ruka poduzetniku i dostupni za pripremu dodatne dokumentacije i pružanja odgovora na pitanja iz konkretne institucije.

 

Također, nakon odobrenja sredstava, dogovorena je usluga podrške u pripremi dokumentacije za nabavu. Prvi korak bio je prikupljanje informacija o planiranoj nabavi, potencijalnim dobavljačima i procjena opsega posla.

Pripremili smo svu dokumentaciju za nabavu – poziv na dostavu ponuda, tehničke specifikacije, troškovnik i druge pripadajuće dokumente, u skladu s propisanim pravilima.

Nakon objave poziva za dostavu ponuda, bili smo podrška klijentu tijekom evaluacije pristiglih prijava i odabira dobavljača. Također, bili smo podrška klijentu u procesu sklapanja ugovora te provedbi ugovorene nabave, što je uključivalo pregled dokumentacije dostavljene od strane odabranog dobavljača (npr. račune, dokaze o izvršenim isporukama) i provjere je li to u skladu s potpisanim ugovorom.

Ciljevi suradnje

Osigurati bespovratna sredstva za nabavu suvremene proizvodne linije

Osigurati da su procesi nabave provedeni u skladu s propisima

Rezultati koje smo ostvarili

Osigurana bespovratna sredstva iz EU fondova

Pružena podrška u pripremi dokumentacije za provođenje postupaka nabave, evaluaciji pristiglih prijava i provedbe ugovora

Vrsta usluge

  • Pronalazak optimalne opcije sufinanciranja
  • Konceptualizacija projekta prema uvjetima EU natječaja
  • Priprema cjelokupne prijavne dokumentacije
  • Podrška u komunikaciji s institucijom u procesu evaluacije
  • Pružanje podrške u upravljanju procesom nabave (za neobveznike javne nabave)
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support