CASE STUDY
Pročitajte više informacija o našoj suradnji s poduzetnikom koji se bavi proizvodnjom kartonskih kutija velikog formata.
Klijent se bavi proizvodnjom kartonskih kutija velikog formata i u proizvodnji je koristio proizvodnu liniju starosti preko 30 godina. Ova proizvodna linija nije bila energetski i resursno optimizirana, a proizvodnja je bila dugotrajna, što je predstavljalo značajan izazov u održavanju konkurentnosti i kvalitete proizvoda. Želio je uložiti u suvremenu proizvodnu liniju koja će biti energetski i resursno učinkovita, a nije imao sredstva da financira navedeno.
Također, klijentu je trebala podrška u pripremi dokumentacije za nabavu strojeva prema pravilima EU natječaja (nabava za neobveznike javne nabave) te podrška u provedbi nabave.
Klijent nam se javio sa željenim ulaganjem, a mi smo za njega pratili opcije bespovratnih sredstava. Ključni preduvjet za prijavu na jednu od opcija bio je da prijavitelj ostvaruje 2% troškova energije u ukupnim prihodima. Ovaj pokazatelj provjeravao se u financijskim izvještajima prethodne godine, ali Klijent ovaj podatak nije imao ispravno naveden u financijskim izvještajima.
Razgovor smo poveli na vrijeme dok su još bile moguće ove konkretne izmjene u financijskim izvještajima. Poslali smo klijentu uputu što od podataka mora biti navedeno i potom je računovodstvo upisalo stvarno stanje u dokumentu.
Nakon što smo dogovorili uvjete suradnje krenuli smo s intenzivnim radom.
Proces pripreme dokumentacije za natječaj trajao je 2 mjeseca, a proces evaluacije od strane nadležnog tijela 3 mjeseca. Tijekom cjelokupnog procesa bili smo desna ruka poduzetniku i dostupni za pripremu dodatne dokumentacije i pružanja odgovora na pitanja iz konkretne institucije.
Također, nakon odobrenja sredstava, dogovorena je usluga podrške u pripremi dokumentacije za nabavu. Prvi korak bio je prikupljanje informacija o planiranoj nabavi, potencijalnim dobavljačima i procjena opsega posla.
Pripremili smo svu dokumentaciju za nabavu – poziv na dostavu ponuda, tehničke specifikacije, troškovnik i druge pripadajuće dokumente, u skladu s propisanim pravilima.
Nakon objave poziva za dostavu ponuda, bili smo podrška klijentu tijekom evaluacije pristiglih prijava i odabira dobavljača. Također, bili smo podrška klijentu u procesu sklapanja ugovora te provedbi ugovorene nabave, što je uključivalo pregled dokumentacije dostavljene od strane odabranog dobavljača (npr. račune, dokaze o izvršenim isporukama) i provjere je li to u skladu s potpisanim ugovorom.
Ciljevi suradnje
Osigurati bespovratna sredstva za nabavu suvremene proizvodne linije
Osigurati da su procesi nabave provedeni u skladu s propisima
Rezultati koje smo ostvarili
Osigurana bespovratna sredstva iz EU fondova
Pružena podrška u pripremi dokumentacije za provođenje postupaka nabave, evaluaciji pristiglih prijava i provedbe ugovora
Vrsta usluge