Potpora poduzećima za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja 2025
Tip potpore
Bespovratna sredstva iz EU fondova
Kome je namijenjen natječaj?
Potpora za certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja namijenjena je poduzetnicima određenih djelatnosti koji žele ulagati u certifikaciju proizvoda i uvođenje sustava upravljanja u poslovanje
Tko se može prijaviti?
Mikro, mala i srednja poduzeća koja su osnovana najmanje godinu dana prije predaje prijave, koja djeluju u prihvatljivim djelatnostima u trenutku predaje prijave* te su prema zadnje dostupnim službenim podacima (2023. ili 2024. godina, ovisno o datumu predaje prijave) imala pozitivnu EBITDA-u (ili iskazanu dobit u slučaju obrta) te minimalno jednog zaposlenog na puno radno vrijeme. Poslovni prihodi prema zadnje dostupnim službenim podacima moraju iznositi više od 50 % od ukupne vrijednosti projekta.
*Neprihvatljive djelatnosti:
- ribarstvo i akvakultura
- primarna poljoprivredna proizvodnja
- poslovanje nekretninama (NKD 68)
- djelatnosti kockanja i klađenja (NKD 92)
- financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (64, 65, 66)
- pravne i računovodstvene djelatnosti (NKD 69)
- trgovanje ili proizvodnja robe vojne namjene
- trgovina na veliko i malo (NKD 45, 46, 47)
- knjižnice, arhivi, muzeji i ostale kulturne djelatnosti (NKD 91)
- sportske, zabavne i rekreacijske djelatnosti (NKD 93)
- djelatnosti povezane s proizvodnjom, preradom i stavljanjem tržište duhanskih proizvoda
- djelatnosti povezane s izvozom u treće zemlje ili države članice
Koji su troškovi prihvatljivi?
Prihvatljivi troškovi za certificiranje proizvoda su: priprema tehničke dokumentacije, prijevod dokumentacije na strani jezik, ocjenjivanje sukladnosti (ispitivanje, pregled, certifikacija i sl.), izdavanje isprava o sukladnosti (izvještaj o ispitivanju, certifikat, potvrda o pregledu/sukladnosti i sl.), neizravni troškovi do 7% ukupne vrijednosti prihvatljivih troškova (transport, nabavi normi, promidžba i vidljivost projekta, priprema projektnog prijedloga…)
Prihvatljivi troškovi za certificiranje sustava upravljanja su: savjetodavne usluge nužne za uvođenje sustava upravljanja (snimak stanja, definicija projekta, izrada dokumentacije i sl.), edukacija zaposlenika, certificiranje sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom od strane akreditiranog dijela, neizravni troškovi do 7% ukupne vrijednosti prihvatljivih troškova (nabavi normi, promidžba i vidljivost projekta, priprema projektnog prijedloga).
Koji je rok za prijavu?
Prijave su moguće od 4.2.2025 do 31.12.2026. ili do iskorištenja sredstava. Natječaj je u modalitetu trajnog poziva, tzv. “najbrži prst” (projekti će se evaluirati prema redoslijedu zaprimanja do iskorištenja sredstava).
Ukupni budžet natječaja:
20 mil. EUR
Iznos bespovratnih sredstava po projektu, EUR:
3.000 – 150.000; moguća je prijava više projekata, ali ne istovremeno
Intenzitet potpore:
do 75% prihvatljivih troškova za mikro i mala, do 55% prihvatljivih troškova za srednja poduzeća
Ne propustite ni jednu priliku!
Pretplatite se na naš newsletter i budite informirani o novostima u svijetu poduzetništva i potpora.