Inovacije novoosnovanih MSP-ova 2025
Tip potpore
Bespovratna sredstva iz EU fondova
Kome je namijenjen natječaj?
Novoosnovanim poduzetnicima koji djeluju u S3 tematskim prioritetnim područjima i koji žele ulagati u razvoj inovativnih proizvoda i/ili procesa i/ili usluga u fazama TRL 5-8 te povećati proizvodne kapacitete i spremnost poduzeća za investicije kroz aktivnosti nadogradnje, ispitivanja, validacije tržišta i zaštite intelektualnog vlasništva
Tko se može prijaviti?
Mikro, mala i srednja poduzeća do 60 mjeseci starosti*, a koja su registrirana najmanje 30 dana prije dana podnošenja prijave, imaju minimalno 1 zaposlenog na temelju sati rada u mjesecu koji prethodi prijavi, moraju biti registrirana za prihvatljivu djelatnost u kojima će se provoditi projekt te ne smiju biti u teškoćama.
Neprihvatljive djelatnosti:
- primarna poljoprivredna proizvodnja
- ribarstvo i akvakultura
- poslovanje nekretninama (NKD 68)
- djelatnosti kockanja i klađenja (NKD 92)
- financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (NKD 64, 65, 66)
- pravne i računovodstvene djelatnosti (NKD 69)
- ulaganja radi postizanja smanjenja emisija stakleničkih plinova
- proizvodnja, prerada i stavljanje na tržište duhana i duhanskih proizvoda
- ako se prednost daje uporabi domaće robe u odnosu na uvezenu robu
- trgovanje ili proizvodnja robe vojne namjene, obrambenih proizvoda i nevojnih ubojitih sredstava
- djelatnosti povezane s izvozom u treće zemlje ili države članice
*Nisu prihvatljiva poduzeća koja su se zatvorila i ponovno otvorila, koja su preuzela djelatnost drugog poduzeća, koja su raspodijelila dobit članovima društva ili koja su nastala spajanjem/ razdvajanjem.
Koji su troškovi prihvatljivi?
Inovacije novoosnovanih MSP-ova financira plaće zaposlenika na projektu, nabava opreme za provedbu projekta*, vanjske usluge (savjetodavne usluge, testiranje, istraživanje, prijenos znanja itd.), softver i licence, zaštita intelektualnog vlasništva, priprema projektnog prijedloga i vođenje projekta (do 7.000 EUR prihvatljivih troškova), priprema lansiranja proizvoda (marketinške aktivnosti, istraživanje/validacija tržišta, sudjelovanje na sajmovima i sl.; do 30% ukupne vrijednosti projekta), neizravni troškovi (najam prostora, režije, promidžba i vidljivost; do 7% ukupnih prihvatljivih troškova) i dr.
*nabava opreme za svakodnevno poslovanje nije prihvatljiv trošak
Koji je rok za prijavu?
Prijave su moguće od 10.3.2025. do 28.4.2025. Natječaj je u modalitetu privremeno otvorenog poziva što znači da će se prijave evaluirati nakon završetka roka za prijavu te će izraditi rang lista.
Ukupni budžet natječaja:
14,6 mil. EUR
Iznos bespovratnih sredstava po projektu, EUR:
30.000 – 140.000
Intenzitet potpore:
do 85% prihvatljivih troškova
Ne propustite ni jednu priliku!
Pretplatite se na naš newsletter i budite informirani o novostima u svijetu poduzetništva i potpora.