Tiskara Pečarić Radočaj
Izrada dokumentacije za nabavu
Pročitajte više informacija o našoj dugogodišnjoj suradnji s poduzetnikom koji se bavi tiskarsko-izdavačkom djelatnošću
Problem klijenta
Klijentu je trebala podrška u pripremi dokumentacije za nabavu strojeva prema pravilima Innovation Norway natječaja te pravilima koja vrijede u RH te podrška u provedbi nabave. Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je 690 tisuća EUR.
Naš pristup zadatku
Prvi korak bio je prikupljanje informacija o planiranoj nabavi, potencijalnim dobavljačima i procjena opsega posla. Nakon toga smo dogovorili uvjete suradnje i krenuli s intenzivnim radom na projektu.
Pripremili smo svu dokumentaciju za nabavu – poziv na dostavu ponuda, tehničke specifikacije, troškovnik i druge potrebne dokumente na engleskom jeziku. Proces pripreme trajao je 3 tjedna.
Nakon objave poziva za dostavu ponuda, bili smo podrška klijentu tijekom evaluacije pristiglih prijava i odabira dobavljača. Također, bili smo podrška klijentu u procesu sklapanja ugovora te provedbi ugovorene nabave, što je uključivalo pregled dokumentacije dostavljene od strane odabranog dobavljača (npr. račune, dokaze o izvršenim isporukama) i provjere je li to u skladu s potpisanim ugovorom.
Osigurati da su procesi nabave provedeni u skladu s propisima
Rezultati koje smo ostvarili
Pružena podrška u pripremi dokumentacije za provođenje postupaka nabave, evaluaciji pristiglih prijava i provedbe ugovora
“Nakon svakog završenog projekta uistinu sam sretna jer su mi skratili podužu to-do listu, uz moj minimalni angažman. Razmišljaju o nama i kad nismo u kontaktu te se trude pružiti drugu perspektivu i dati nam svježe ideje.”
– Ivana Prahović, Tiskara Pečarić Radočaj