U koraku prije formaliziranja suradnje prikupili smo što više konkretnih informacija o planovima te detaljni troškovnik investicije. Nakon što smo utvrdili stvarni potencijal za prijavu dogovorili smo uvjete suradnje i krenuli s intenzivnim radom na projektu.
Klijentu smo tumačili promjene u odredbama Zakona u usporedbi s prethodnom prijavom, davali mišljenja, upozoravali na moguće rizike, podsjećali na rokove, komunicirali s Ministarstvom gospodarstva. Pripremili smo sveobuhvatnu dokumentaciju, s poslovnim planom. Cjelokupni proces pripreme dokumentacije trajao je mjesec dana. Proces odobrenja i dobivanja Statusa nositelja potpore trajao je oko 10 mjeseci zbog izmjena u Zakonu, a u međuvremenu smo klijentu bili na raspolaganju za sva njegova pitanja oko dinamike ulaganja i potrebnim dopunama od strane Ministarstva.
Dogovorena je i podrška u godišnjem izvještavanju prema Ministarstvu gospodarstva koja uključuje izradu dokumentacije i potrebnih dopuna u periodu od min. 3 godine.