Pročitajte više informacija o suradnji s vodećom tvrtkom u regiji u domeni izrade visokopreciznih dijelova CNC glodanjem i CNC tokarenjem.
Problem klijenta
Klijentu je trebala podrška u pripremi dokumentacije za nabavu strojeva prema pravilima EU natječaja (nabava za neobveznike javne nabave) te podrška u provedbi nabave. Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosila je 10 milijuna kuna.
Naš pristup zadatku
Prvi korak bio je prikupljanje informacija o planiranoj nabavi, potencijalnim dobavljačima i procjena opsega posla. Nakon toga smo dogovorili uvjete suradnje i krenuli s intenzivnim radom na projektu.
Pripremili smo svu dokumentaciju za nabavu – poziv na dostavu ponuda, tehničke specifikacije, troškovnik i druge pripadajuće dokumente, u skladu s propisanim pravilima.
Nakon objave poziva za dostavu ponuda, bili smo podrška klijentu tijekom evaluacije pristiglih prijava i odabira dobavljača. Također, bili smo podrška klijentu u procesu sklapanja ugovora te provedbi ugovorene nabave, što je uključivalo pregled dokumentacije dostavljene od strane odabranog dobavljača (npr. račune, dokaze o izvršenim isporukama) i provjere je li to u skladu s potpisanim ugovorom.
Ciljevi suradnje
Osigurati da su procesi nabave provedeni u skladu s propisima
Rezultati koje smo ostvarili
Pružena podrška u pripremi dokumentacije za provođenje postupaka nabave, evaluaciji pristiglih prijava i provedbe ugovora
Vrsta usluge
Pružanje podrške u upravljanju procesom nabave (za neobveznike javne nabave)