Pročitajte više informacija o našoj suradnji s poduzetnikom koji se bavi razvojem inovativne aplikacije za kontrolu kvalitete u ugostiteljstvu i maloprodaji za globalno tržište.
Problem klijenta
Klijentu su odobrena bespovratna sredstva za EU projekt te ga je čekala višegodišnja provedba projekta. Vrijednost investicije iznosila je 1,3 milijuna HRK te se bez financijske potpore razvoj aplikacije ne bi mogao izvesti u predviđenom razdoblju i opsegu. Klijent nije imao iskustva i dovoljno kapaciteta za samostalnu provedbu projekta – ovo uključuje pripremati nabavu u skladu s uvjetima i zadanim rokovima, redovito izvještavati prema institucijama, ispravno računovodstveno evidentirati poslovne događaje, voditi računa o ispravnosti svakog administrativnog dokumenta i sl.
Naš pristup zadatku
Tijekom cjelokupnog procesa upozoravali smo klijenta na najčešće greške u provedbi EU projekata radi prevencije grešaka te vodili računa o rokovima.
Pružali smo podršku u upravljanju aktivnostima, financijskom upravljanju te planiranju novčanog tijeka. Za klijenta smo pripremali kvartalne izvještaje (ZNS), pripremili dokumentaciju u skladu s pravilima o nabavi za NOJN, pripremali izmjene manjeg značaja, savjetovali kako računovodstveno prikazati poslovne događaje te pripremali ostalu popratnu dokumentaciju.
Ciljevi suradnje
Osigurati uspješnu provedbu EU projekta tj. maksimalno iskorištenje dobivene potpore
Rezultati koje smo ostvarili
Potpora u cijelosti iskorištena
Vrsta usluge
Pružanje cjelokupne podrške tijekom provedbe EU projekta (izvještavanje i priprema dokumentacije za nabavu)
“Sretni što je cijeli projekt odlično prošao. Hvala vam puno što ste sve super odradilee ❤️”